maanantai 28. tammikuuta 2013

Shoppailulakko

Viime kesänä shoppailuni lähti kieltämättä hieman käsistä. Olin tehnyt edeltävän vuoden hulluna töitä, joten rahaa riitti ja sitten vielä kun selän takia olin toistuvasti saikulla niin nettishoppailtua enemmän kuin tarpeeksi. Lisäksi lapsen yrittäminen masensi ja shoppailu toimi oivana tyhjiön täyttäjänä. Toki olen aina tykännyt shoppailla mutta 7 vuotta opiskelijana ja ahkerana matkailijana rahavarantoni ovat olleet varsin rajalliset.

Syyskuussa teimme äidin kanssa shoppailumatkan New Yorkiin ja reissussa tuli shoppailtua enemmän kuin tarpeeksi. Sen jälkeen olen voinut pahoin jo kun katson Vuittonin kuvia. Osittain ehkä tästä innostuneena päätin nyt vuodenvaihteessa aloittaa vaatteiden osto-lakon. Ja nimenomaan uusien vaatteiden ja itselleni. Vauvalle ja miehelle saa ostaa sitten vaikka mitä.

Kyllä tähän lakkoon oli syynä myös se että haluan säästää rahaa vauvaa varten ja tietysti meidän perhettä varten. Lisäksi vaatteeni eivät enää yksinkertaisesti mahdu minnekään (meidän toisen makuuhuoneen vaatekaapit ja vaatehuone ovat täynnä vain minun vaatteitani. Tämän lisäksi varastossa on viisi laatikollista ja kolme matkalaukullista vaatteitani. Nyt haluan keskittyä duunaamaan jo omistamiani vaatteita. Uskon että onnistun lakossani ja tämän vuoden joulukuussa rahaa on säästössä ja omatuntoni on puhtaampi.

Vauvan tuliaiset New Yorkista. Harmi kun sukupuoli ei ollut silloin vielä selvillä :)

Ja kaikkea kivaa pikku Amerikka krääsää itselle. Sekä kaverille lahjaksi laukku Vuittonilta (ostimme porukalla). 

Vaatetuliaiset New Yorkista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti